Uitvaartvereniging St. Barbara logo

Bij een overlijden kunt u direct contact met onze uitvaartleiders opnemen:

Adrie de Groot
06 - 22 696 431

Anja de Groot - Tijm
06 - 50 605 505

Liesbeth Bruin
06 - 20 800 243

Els Jonker
06 - 34 956 504

Gedurende het jaar worden er zo'n 6 tot 7 bestuursvergaderingen gepland. Deze zijn niet openbaar.

Eens per jaar, in het voorjaar, is er een algemene ledenvergadering. Deze vergadering wordt ruim op tijd aangekondigd in het dorpsblad "Contact" en op de site. Iedereen die lid is van de begrafenisvereniging wordt van harte uitgenodigd om bij de algemene vergadering aanwezig te zijn. Niet leden zijn ook welkom maar dienen zich van tevoren even aan te melden bij de secretaris van de vereniging.

Wegens het Covid19 virus zijn wij niet in staat om een jaarvergadering te organiseren. U kunt hier de jaarrekening en het verslag van de kascontrole commissie inzien. Voor eventuele vragen kunt u een mail sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Onze voorzitter Andre Mosch treed af per 1 januari 2021 en zijn opvolger wordt Nico Jonker. Als er tegenkandidaten zijn kunnen zij zich melden bij onze secretaris Carina Tesselaar via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..